krackelerad......lite bättre...Del 2

1kommentarer



att känna ...det var vad han önskade sej
känna kärlekens flöde i sin kropp
i sitt hjärta
hur kan det bli möjligt
vad gör man för att uppnå det
hur lever man sitt liv då
för att få känna en del av det underbara 
som så många andra verkar leva mitt i
han kände som om han alltid stått utanför
och tittat in
inte deltagit
inte varit med
annorlunda
men kan det vara så fel
att inte passa in
alltid vara fel
kanske handlar det inte om att vara fel
det kanske handlar om att vara rätt för sej själv
inte behaga andra
för deras skull
att vara rätt för sej själ
öppna hjärtat och ta emot sej själv
helt och fullt
precis som den jag är
hur kan jag älska någon som mej tänkte han
vad är det som är så speciellt med mej
ingenting
jag kan inte se någonting hos mej
som skulle kunna vara så värdefullt
så speciellt
att det skulle göra mej unik




vad kan jag göra för att nå fram till mej själv???
 han hade nog kommit så långt nu
så långt i från det som kallas kärlek
det som ska vara så stort
så grandiost
jaaaaaaaa.....
vad????
hur kommer jag vidare
han bestämde sig där
mitt i sitt elände
att så här kan det bara inte vara
inte få fortsätta
så här vill jag inte leva
vill leva mitt liv
inte vara en åskådare
mitt liv....

forts......

♥Catarina♥