Ooops ...vad tiden går ...

0kommentarer

 
Tiden rullar på i en faslig fart 
Jag har haft påskledigt ..
hunnit börja jobba 
Tagit kompledigt 
Det har blivit helg 
Lördagen gick och nu är det SÖNDAG 
Och i môra börjar nästa underbara arbetsvecka 
 
Hoppsan .....
 
 
Lite vårtecken tas tacksamt emot 
Längtar efter värme och sol
Att få sitta på kollo och avnjuta lite kaffe i solen 
Inte så dumt eller hur???
En lite nyckelpiga på besök här på bilden
Underbara tider stundar
 
Jag längar och väntar ...
 
I går hade jag ett litet stôllrôck
Putsade fönster ...skitkallt 
 
 

Vädrarde ut vinterkläderna 
Tvättade vinterjagckor 
 
Packade vantar och tjocka mössor
Varma stövlarna och kängorna för vinterbruk
För att slutligen bäras upp på vinterförvaring
 
Hmmmmm...
Sedan åkte jag och tvättade bilen 
På Wåxnäs på ute tvätten
Jisses vad kallt .....
Tur att man hade lovikkavantarna kvar i bilen 
Fort gick det ......brrrrrrrrrrrrrrr
 
Kanske ska spara kläderna nere ett tag till????
Men jag vägrar mer vinter nu...
Så jag bär nog upp det mesta 
Jag överlever 
Jag har ju en del varma grejer ändå 
Det räcker nu
Och jag brukar inte tröttna ...men i år har jag gjort det 
 
Nu vill jag ha en stor värmande sol
Som värmer hela mig 
 
 
 
Kankse den här dagen kan bringa oss det ....
 
Önskar er alla en bra dag 
Ha dä gôtt
 
Catarina

Kommentera

Publiceras ej