Deepak ......dag 11 0ch 12...

0kommentarer

Intentional me...
Inspired me......
 
 
Att göra de här meditationerna varje dag känns bra .
Att Deepak och Ophrah är personer som jag gärna lyssnar till är ett plus
Finns en facebook sida där man kan få meditationerna ....de finns inte tillgängliga så länge.
ör....Tycker det är bra att höra Deepaks röst utan avbrott ....den svenska rösten tycker jag stör energin  .....
men vi är alla olika.
I och med den här meditationen så skapar jag mig också en rutin. Ägnar en halvtimme varje dag för det här.
I bland är det självklart mer eftersom jag även sitter i min vanliga meditationen där jag öppnar upp och låter energierna jobba med det som behövs.
En rening av kropp och själ.....det vi alla behöver vilket vi tror det eller ej
Stunder av stillhet .....att komma ned och andas .....lugnt ......inte mer än vi behöver .
Livet är så underbart som vi tillåtr det att vara ..
Jag skapar min egen verklighet.....
Allt är möjlig ....allt finns 
 
Ha däääääää
 
Catarina
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej