Deepak ....dag 13 och 14 Gratitude

0kommentarer

Dag 13 och 14 med Deepak är gjorda
Nu ska ni inte tro att jag avverkat alla dessa meditationerna på en och samma dag 
Jag gör en varje dag ...inte mer 
De första gjorde jag faktiskt två varje dag för att jag skulle hinna med innan de försvann 
Men det var innan sonen visade mig dem på youtube
Vilket jag är tacksam för 
Tacksam för att han alltid är så klok 
 
Dag 13
 
I belive...I trust ...I let go
Vilka fina ord för en medition
Ord att ha med sig in i dagen 
Jag gillar att göra den på morgonen ...om jag inte är alldeles för trött 
Att ha med sig energin in i dagen ...känns även som tanken med den 
Att t om göra den på kvällen också . Känna skillnaden på energin på morgonen och kvällen 
 
 
Dag 14
 
gratitude is my prayer
Gratitude 
Tacksamhet 
Att vara tacksam för allt jag har...allt jag är 
Allt jag möter ...allt 
Vara tacksam för allt jag möter ...att förstå att det finns där av en anledning 
 
Tacksamheten för mig in i dagen
 visar mig vägen 
Jag är tacksam 
 
 
Att jag lever 
Andas 
Kan stiga upp varje morgon
För männsikor jag möter för de visar mig någonting jag behöver se 
Tacksamheten skapar den här dagen 
 
Ha dää
Catarina
 
 

Kommentera

Publiceras ej