Jag och Deepak Chopra

2kommentarer

 
http://www.deepakchopra.se
 
 
Har gjor de tre första dagarnas meditationer 
De gjorde jag i går 
Det blev en lång dag med många medittioner 
Först min vanliga på en timmer ungefär 
Det blir som det blir 
Sedan fick jag inspirationen av vännen Tina 
Och då slog jag till och började 
Två på fm och slutligen två st i går kväll
 
Jag lovar att jag sov gott 
Tills sonen skckade sitt sms vid 04.30 förstås 
Men så är det 
Det ska bli spännande att fortsätta resan med Deepak 
En vis man med en hel del att förmedla till oss om vi är redo att ta emot 
 
Jag är det ...
Älskar att pröva nya saker och det var länge sedan jag var med i någon sorts meditationsgrupp 
Och det här är ju en sorts sådan grupp även om vi sitter utspridda och gör det när vi har möjlighet 
Men det är ändå tillsammans på  något sätt
Vi jobar med det vi behöver jobba med precis där vi är 
 
 
Tänkte att nu ska jag ge mig i kast med dag 5 och 6 
Kanske t o m klarar av 7 också lite senare 
Vi får se 
 
Jag ger mig i väg nu till meditationens sköna värld
 
Ha däää
Catarina
 
 
 

2 kommentarer

LIENE

25 May 2014 16:58

Gillar dina bilder på bloggen :) Dem med blommorna och skogen. Så vackra.

Svar: Tack För att du skriver och berättar ♥ Välkommen tebax // Catarina
Catarina

carina petersson

27 May 2014 15:30

Så härligt Katarina! Glädje och kärlek!

Svar: Visst är det Kära Carina ♥
Catarina




Kommentera

Publiceras ej