Mors dag......Alla mammors Dag

0kommentarer

 
Mors dag 
Alla mammors dag 
Alla de kvinnor som axlar mammmors roll ute i världen 
Alla som älskar och stöder våra barn ute i världen 
De som vårdadr och tar hand om någon
Innehar en modersroll 
Det är Er /Vår dag i dag 
Hoppas den blir förgylld på något sätt 
Med ett leende ...en kram ...lite uppskattning 
 
I dag blev jag väckt av ett sms 4.30 av Sonen som Var på Lan hemma hos en kompis 
Han vill bli hämtad före 12.00 
Det var starten på min Mors dag 
Tiden har funnits även i dag för tankar 
Jag har njutit av en stilla morgon 
Meditation ...stillhet ...andning
Levande ljus 
Kaffe ...Frukost 
Av enkla ting blir man glad 
Man ser innebörden i livet 
Att i det enkla så finns allt jag behöver 
 
 
När jag hämtat soen så bär det av till Käre Mor 
Lite kaffe med något gott till vankas det där förstår jag 
I dag blir det en  Blender till Käre Mor 
En med flaskor till i vitt och rosa 
Hon fik en enkel tidigare 
Men när hon nu kommit i gång så ska ho få en lite roligare ...gladare och framförallt 
bättre variant 
Det ska var kul och fint att vara nyttig också 
Det blir lite mer nyttigare mat i mors mage med den blender i huset
En dyrare present än de blommor hon brukar få 
Men det är min Kära Mor 
Som burit mig i nio månader 
Ammat mig ....bytt mina blöjor 
Blåst på mina sår och satt på plåster 
Kammat ut mina kråkbon i håret under vilda protester med orden
Ska man vara fin så får man lida pin.....
Legat vaken på nätterna och väntat på att nyckeln ska sättas i dörren 
 
Foto: I love my mom <3 <3 <3
 
Den här bilden är så bra 
Någon delade den på Facebook i går 
Den säger allt ...och mycket mycket mer 
 
Så jag tar sonen , Blendern och lite god saker til den 
och far till Mor på Go fika lite senare 
 
Önskar er en fanstastisk dag 
 
Ha dääääääää
 
Catarina

Kommentera

Publiceras ej