En pynt helg.....

2kommentarer



En pynt-helg
det är vad vi ska mysa med
plocka fram mer jul pynt
mysa till det
lite mer

Men först ska tvätten bli färdig
sedan bär det upp på vinden i det gamla hus
där vi bor
i en fiiiiiin lägenhet
snart 100 fyller det nog
helv vindsförrådet ska tömmas under helgen
så vi ger järnet i dag
arvegods, böcker , leksaker
både mina och sonens
ja.....en hel del är det
men det är bra
kan se efter vad som ska skänkas vidare
finns många som behöver bra saker
såååå....
nu blir det styrke lyft på vinden
tur att man har en stark 12-åring till hjälp

Men efter det då har vi helgen till fritt förfogande
lugnt och stilla
förberedande julmys
pynta
chokladglögg
sticka
läsa
bara vara
med härliga saker
lte senare
efter vinden
då....
ska jag packa upp alla fina saker
i från
Iris och Doris
som jag köpte i går....


Vem vet???
kanske jag måste avlägga ett besök till......
senare i dag....
eller i morgon
extra julöppet under helgen..
12-16 tror jag det var
kolla bloggen deras...
http://irisodoris.blogg.se/index.html





♥Catarina♥

2 kommentarer

Lena Johannesson

11 Dec 2010 21:47

Fin blogg du har!! Mycket Fint du skriver. Jag har julpyntat igår och idag. Ändå har jag mer kvar......Kram!!

Catarina

11 Dec 2010 22:31

Tack, Lena♥




Kommentera

Publiceras ej