Iris och Doris♥

0kommentarer





Har äntligen tagit mej för att besöka den fina butiken i Haga
som jag skrev om i ett tidigare inlägg.
Då var jag på promenad för att utforka omgivningara
nyöppnade eller andra butiker som jag missat
och jag insåg att jag missat en hel del
det ändras om
nya butiker dyker upp där gamla funnits
man behöver verkligen se sej omkring i sin omgivning
t om i sina egna kvarter

Så....i dag äntligen
så begav jag mej av på en promenad
med siktet inställt på

IRIS OCH DORIS

butiken som ligger i Haga här i Karlstad
många fina saker finns i denna butik
Underbart♥


Vackert .....
eller hur??????????


man blir alldeles fluffig♥
som jag sa till en av kvinnorna som har butiken
-Här skulle man kunna bo....
Sååååå...trevligt, mysigt....mmmmmmm



Fint på bänken utanför



Fint hus på trappen in........



Som sagt var...
många vackra saker i denna lilla butik

Om ni inte har besökt den ännu
så gör det
har extra öppet så här till jul
så passa på
lite speciella gåvor till jul
till er själva eller någon
speciell person

http://irisodoris.blogg.se/index.html


ovanför här har ni deras blogg sida

kolla där får ni se alla vackra saker

Besök
Njut
Beundra

Unna er ett besök där

Det har jag gjort
Kom hem med en kasse
fylld med spännande saker
I morgon packar jag upp vad jag köpt
ska ta lite bilder så att ni får se vad jag köpt

Risken är att jag snart är där i gen

♥Catarina♥

Kommentera

Publiceras ej