Advents fix.....

1kommentarer




Alla fejar 
fixar
för advent
tjuvstartat har en del 
inte jag
inte vi
men snart
har plockat fram
ska snart fixa
röda mattor
stjärnor
och stake
lite ris
kanske med julpoesi
hyacint hade varit fint
det får det nog bli
pepparkakor
glögg
julmust
en och annan skumtomte skulle sitta fint
mmm....
snart advent
tassa upp
ljuset tänt
kaffe doft
pepparkakor
mmmm.....gud så gött
nääää...nu får jag lämna denna blogg
ska ut i köket och sätta fart

så att det mesta idag kan bli klart.....
tills nästa gång

♥Catarina♥

1 kommentarer

Cathrine

26 Nov 2010 23:49

Det var roligt att knyta bekantskap med nya personer och att du vill vara med i min lilla utlottning. Det är väl precis för dig som för mig att man upptäcker nya fina bloggar varje dag.

Den här veckan har jag liksom du advents fejat och donat på.

Kram Cathrine




Kommentera

Publiceras ej