Fin kväll före första advent.......

1kommentarer



jaaaa......
lugn kväll efter vernissage
bär fina smycken
ätit mat
dekorerat adventsljusstaken
hängt upp stjärnor
lagt på de röda mattorna
tända ljus


fina lyktor
med hjärtan förstås
i från Indiska
nu till glöggen
min favorit ÄR


Lucia choklad
muuuuums!


mina fina glöggmuggar har också farit fram i från köks skåpen
jättefina
Strömstads glas
handmålat och fint
tror jag
älskar i alla fall tomtarna på
en chokladglögg med lite mindra alkohol innehåll är också god
rekommenderar den här


så njut av kvällen
håll ljusen tända
i ert inre
och även de som värmer oss i från utsidan
en varm kram till er alla

♥Catarina♥

1 kommentarer

Cathrine

28 Nov 2010 22:21

Ser att du har lika ljuskorg som mig (första kortet) Jag brukar plocka fram min korg lagomt till lucia och har den då i hallen.

Smaskig advensljusstake. den skulle aldrig gå hemma hos oss godiset skulle ta slu på nolltid!

Kram Cathrine




Kommentera

Publiceras ej