Förberedelser inför advent.....

0kommentarer


Det blev inga loppis fynd i dag..
blev ny inköp på IKEA i stället
en ljusslinga till sonens fönster
i stället för en adventstjärna eller liknande
 blev det den här ljusslingan KALLT som vi båda gillade



Här kommer en bild på den uppmonterad
blev inte så bra bild
men det syns vad vi hållit på med

 

det syns ju inte vad mysigt ljus det blev av den
klart gillat av mr X(the son) som ockuperar rummet

Sedan har jag dammat av adventljusstaken
och det minsann var ett riktigt loppisfynd
en adventsskäl med ljus i från Ekeby
jätteglad blev jag när jag hittade den



vi brukar ha ett tema för vår ljusstake
hade nämligen en liknande som jag kraschade för några år sedan
så jag blev som sagt var glad när jag hittade den här
fin eller hur????



vi har bestämt vad vi ska pynta den med
vita ljus förstås
men resten får ni kolla upp till helgen på vårt advents vernissage...

♥Catarina♥

Kommentera

Publiceras ej