Käre Far......♥

2kommentarer


Fars dag...vi som har förmånen att ha Käre Far....Pappa kvar på den här sidan
vi som får ha våra fäder nära oss fortfarande
Det var hans dag i dag
Min pappas dag
Vi ...jag och min son
var till honom på fars-dags kaffe i dag
Men det hade käre mor fixat
en stund i dag med kaffe och tårta för käre far
 min far ...den bästa av alla
fick tårta med rosa marsipan på
endast det bästa är gott nog till honom
sedan en liten lur
men det har man all rätt att få göra 
när man snart är 84 år
då har man rätten att göra vad man vill
när man vill
för har man vandrat här så pass länge
ja...då förtjänar man all respekt i från andra
man förtjänar och bör ses på med respekt och kärlek
för att ha vandrat så länge i hans skor har ingen
jag har gått många mil brevid
och vill så göra i många år till
men det är inte upp till mej att bestämma det
men min Far
den bästa av alla
underbaraste
min pappa 
det var hans dag i dag
och jag är glad för varje stund jag kan få med honom

 

2 kommentarer

Inger

14 Nov 2010 18:49

Hej där lilla diktaren vad du kan skriva fint detta gillade jag

Ha de gott I

Catarina

14 Nov 2010 19:33

Tack ,Inger.....kul med en kommentar♥ ta hand om dej




Kommentera

Publiceras ej