Magin...

0kommentarer



yeeeeeeeeesssss.............
nu har vi dem..
biljetterna
så att vi kommer in i magins värld...
vi har stämt möte med dem alla
inte den 17:e ...men den 18:e blev det
nästan premiär.......
då träffar vi dem..
Harry och de andra ..
några magiska timmar i deras värld...
där skulle jag vilja vara med...
I love......
det är en lite annorlunda magi
inte som  den vi är van i vår värld
inte vad jag har sett...
men magi finns även hos oss
jag såg den
var ute på promenad
även om det blåser kallt
så är det ändå lite magi
över den första snön
den finns överallt
magin...
det är bara att vara närvarande och se den
mmmmm...
de där små små ögonblicken som man inte kan återskapa
känns magiska
underbara
önskar mej många sådana
men ...ja  ... då är det bra att vara närvarande i sitt eget liv
så man inte missar det fina
det underbara ögonblicket
då magin slår till
den bara finns där
så ...missa dem inte..
de magiska ögonblicken i era liv
ta vara på dem
njut av dem
jag gör det med mina
de små magiska stunderna i vardagen
som jag håller så kära
jag väntar och njuter
väntar på nästa stund
fylld med magi




♥Catarina♥

Kommentera

Publiceras ej