Måndagmorgon....

1kommentarer



Här snöar det inte
-8,8
värmer bilen
dricker kaffe
vörtbröd med god ost
gött
kommer det snö i dag tro??
jag gillar det
just och fint
fina bilder blir det då
snart till jobbet
ja det är klart
en liten stund kvar
hinner sitta och ta det lugnt ett bra tag till
gillar det
att inte ha bråttom
lugnt och fint på  morgonen
så man slipper skynda skynda skynda
börjar man dagen i lugn
då tror jag att man för in det i resten av dagen
det kanske räcker med 5 minuter
bara man tar den för sej själv
den d'r stunden
jag vill gärna ha en hel timme med kaffet
stillheten
mej själv
egen tid
för mej
det är man mer än väl värd
så nu återgår jag till min stund
i lugn och ro
låter er göra det samma
njut av den
 ♥
Ha en helt underbar dag

♥Catarina♥



1 kommentarer

carina

29 Nov 2010 12:02

Låter så fint! Jag vill också ha lååååång tid för mej själv på morgonen...tid för kontemlation och stillhet. Skönt! Önskar Dej en fin och bra dag! Stor kram!




Kommentera

Publiceras ej