På vandring i mina kvarter......

0kommentarer



Tänk vad mycket fint som finns runt omkring oss
I går kväll tog jag en promenad ...
runt omkring i kvarteren där jag bor...
nästan bor
många fina skyltfönster
flera ställen jag måste ta mej till
när de har öppet
så nära men långt borta
konstigt
man besöker inte det som ligger närmast
gör man ofta sådana val?
vet inte
men att inte besöka så fina butiker
det borde man faktiskt



Kolla här!!!!!
Iris o Doris..
hur kul kan inte det här vara
massa små ljuvliga ting
massa måsten
jag som inte ska köpa något
om jag inte skänker bort något förstås
måste nog hem och sortera ut..
fick en massa ideér bara genom att stå utanför och titta in




Tänk att skänka nåon ett poesiträd...
vilken vacker tanke....




lite julpoesi att hänga i riset
ja...det finns mycket att se på
när man går små promenader....



tillbring mycket tid på upptäckar promenader i era kvarter...
härligt...

♥Catarina♥

Kommentera

Publiceras ej