Stokke......nya kläder

0kommentarer

Min stokke har fått nya kläder

skulle haft grått fårskinn på
men det fick bli fusk fårskinn i vinrött
blev riktigt bra
fast jag ska nita fast lite till här och där så att det sitter lite bättre


 

Det här är ett second hand fynd som jag gjorde för ett år sedan
I love second hand
miljövänligt
orginellt
hittar sådant man inte hittar annars
gav endast 175kr för min Stokke
ettt fynd!!!!
underbar att ha när man
sitter vid datorn eller skriver
det som är bra med den här är 
den tar inte så mycket  plats



ska nog ta en liten tripp till någon second hand nu bara tvättmaskinen blir klar
julsakerna är framme nu....i secondhanden...kan hitta riktigt gamla godingar där 
vi ...jag och min son.....letar alltid upp en handgjord Tomte på
second hand varje år
som får flytta hem till oss
det är speciella tomtar
de blir aldrig nedpackade
de har en given plats i vårt hem året runt
så vi får se vad det här året erbjuder

tills senare
ha det gött

♥Catarina♥

Kommentera

Publiceras ej