Vissa dagar.....

0kommentarer



Jaaaaaaaa......för bra för att vara sann.....
mmmmmm..nästan.....
solsken så långt man kan se
värmer så gott en frusen själ
men ...faktiskt ...min känns inte det minsta frusen
men det låter lite vackert
strålarna i dag värmer alla själar
finns inget som inte tinar upp
inget som inte blir lite varmare
lite gladare
ögonen tindrar lite extra
för solskenet smyger sej sakta in i våra sinnen
det är till och med lite lättare att vara deppig
om man nu skulle vara det
inte jag
känner balansen
känner att jag snart närmar mej
den plats där jag ska vara
eller rättare sagt förstår
att jag är precis
där jag bör vara
just nu
livet är underbart
det ger mej så mycket
mycket av allt
och det är tur
för vad skulle det ena vara utan det andra
eller det tredje ....osv
man ska ha lite av allt
så man känner att man lever
vad tråkigt det skulle vara annars
inget som händer
inga tårar
ingen tandagnisslan
och absolut inga glädjeskutt
eller den där kärleken
som tar en dit man aldrig trodde man skulle gå
men oj då...
vilka stigar man vandrat i kärlekens namn
många mil
jaaaaa...
blev man klokare ...
svårt att säja...
men säkert har jag haft himla roligt under resan
lektionerna har varit många
en del läxor har man lärt sej
och en del ...
ja ..det återstår att se
kanske blir både kvarsittning och bakläxa
än sen ....
thats life


såååå....dagen av i dag ...
underbar...
varm
livgivande
fylld med underbara stunder
stunder av stillhet
en vacker kristallklar dag
fick jag i dag som en gåva
en gåva till mej och alla andra
att ta emot
och vårda
ta till sej
göra det bästa av
tillsammans med någon man älskar
eller alldeles själv
att njuta av
till fullo
gnistrande
glasklar
så var den för mej




av hela mitt hjärta
önskar jag nu er
en lika underbar kväll
en fridfull natt
med underbara drömmar
hoppas att ni alla kan känna
vingarnas slag
änglarnas närvaro
i era drömmar
önskar er allt gott
och lite till


Catarina



Kommentera

Publiceras ej