Missbruk......

0kommentarer



missbruka andra människor......
för egen vinnings skull
är helt jävla fruktansvärt
gillar inte
manipulerande
maktstinna
utnyttjande
människor
använda
andra människors svagheter
för att få vad man själv vill ha
vad man behöver för att trigga igång sitt
sjuka medvetande


utsätta barn
försvarslösa
oskyddade
för att man vill
inte frågan om att man skadar
någon för livet
långt inne i själen
där spårens sätts för evigt
som präglat med ett brännjärn
märkt för livet
så långt in
så det aldrig helt kommer ut
går det att läka ut?????
Ja ...jag tror det
jag hoppas det
med kärlek
närvaro
att orka vända det till något bra
se att man kan ta kraften i från det
och göra något bra för sej själv
men att någon ser
ser en annan männsika
i dess utsatthet är viktigt
att våga
säja i från
högt
skrika om så behövs
att inte ge upp
hur jävligt allt än kan vara
för i allt elände
finns alltid en gnutta hopp
en strimma av ljus
som kan nå in till det mörkaste mörkret
så jag hoppas
jag ber
för alla dessa männsikor
som blir missbrukade
för att någon helt enkelt inte vet bättre
för att de själva
antagligen är så skadade
av själva livet
så de kan inget annat
men för alla dessa
hoppas jag
ber för
att även de ska se  strimman av ljus
strimman av hopp
till en förändring
förändringar för livet
för kärleken till sej själv
för att man så önskar
att se det ljuset inom
att vilja se det utan förnekelse
att se det och vilja få det att ta större plats
fylla sitt liv med det i stället för mörkret
allt är möjligt
om man är villig att ta upp kampen
kampen mot alla
och allt
som sitter där och säjer
det går inte
det kommer inte att fungera
ge djävulen på axeln
en spark i röven
och säj

JAG SKA KLARA DET!!!!!!!

KÄRLEK♥

♥Catarina♥

Kommentera

Publiceras ej