Big time shopping.....

0kommentarer


I dag har det varit shopping med sonen
massor med kläder som ska köpas
jeans
träningskläder
kallingar
tröjor
t-shirts
lite flashback får man när man står i butikerna
speciellt Carlings

känns som när man tog bussen till el Stockholmo

 när man var så där 15-16år skulle köpa nya kläder


vi gick på Gul o Blå
Wooooow
va coooolt dä  va
vi var coooola
puss&kram jeans hade vi också
dä va tider dä.....
gamla brogatan
dit skulle man och handla
alla cooola affärer fanns ju där
i Stockholm
vem kunde handla i Karlstad??????
tur att man kommer i håg hur det kändes
så kuuuuul var det
förstår hur det känns när man står där
alla kläder som man bara måste ha
mmmmm....
nu är man inte lika fashonista...hahahahaha...
Herregud!!!!
nu springer man på rea,second hand m.m.
fast jag gör det ju för att jag gillar det
inget jag är tvingad till
jag väljer
fortfarande
 det jag vill ha
hittar jag det inte i affärerna
ja ...då får det bli second hand
självklart
och man behöver inte se ut som alla andra
vill inte.....
tråkigt .....
vill vara mej själv.....
dussin kopior finns det fulla stan av...

mmmmmmm.......
kanske för vågat
men jag är i alla fall henna röd....
alltid något......

trötta och nöjda är vi i alla fall efter shoppingen
fick all vi behövde plus lite till
sonen också jätte nöjd
trevlig...

Nu trötta
mat avklarad
kaffe .....nu.....

♥Catarina♥

Kommentera

Publiceras ej