Vad som än händer...

0kommentarer



Vad som än händer....
ja....
så älskar jag dej
genom sorg
genom eld
glädjen
förtvivlan
alltid
alltid
som kommer jag att älska dej
för den du är
för mej
i mitt hjärta
för den du är 
för den du varit
för allt det goda du har gjort
det goda som du gör
för dina leenden
för dina skratt
för gråten som vi delat
för allt som vi gjort stort
i det lilla lilla
i de små stunderna i vårat universum
det som bara är ditt och mitt
dit ingen annan kommer in
dit ingen annan ska gå
för där finns bara du och jag
i vår lilla värld
där är vår kärlek helig
det är som att beträda helig mark
för den har funnits länge
den känslan som vi delar
en evighet i bland evigheter
så ska det också förbli
att du i mitt hjärta byggt bo
för en evighet sedan
det känns gott
varmt
tillitsfullt
där kommer du att för evigt att få ro
i mina rum som jag delar med dej
i våra inre rum
ja ..
där finns kärleken
villkorslös
villkorslöst...
för där finns du
där finns jag...

vi finns där tillsammans
för varandra

ända in i evigheten

mitt hjärta är också ditt

♥Catarina♥

Kommentera

Publiceras ej