Åter till baka...............

0kommentarer

 
I morgon ska jag ta min frostnupna kropp tebax till arbetet...
Efter många långa dagar  i stillhetens tecken så ser jag fram emot att återvända
till mitt kära arbete
Allting blir som mer riktigt då ....eller?????

Men jag fördriver tiden så bra ändå
Undrar hur många filmer jag har tagit mej i genom????
Härligt .....soffan...film....synd att man inte varit bra
Annars hade det passat bra med lite chips ...godis...
Men det ville inte lilla magen minsann
Härligt smaskigt med smoothies ....te .......yoghurt
Lite enformigt....men det blev faktiskt lite potatis soppa i går...
Det var minsann inga fel.....
 
Ser fram emot att börja gnaga på mina älskade morötter i gen
Lite lättkokta morötter går kanske an ...men inga råa saker just nu känns det som
 
Jag funderar på om jag kommer att se några snöskottande trevliga varelser efter vägen till jobbet i morgon
som den här kanske
 
skulle väl vara trevligt om det bjöds på sådan fägring på väg till jobb ...
Men det är klart.....en del måste ju tänka på de vitalare delarna...så de inte blir några frostskador
 
Hur som helst
Dröm sött
 
Catarina
 

Kommentera

Publiceras ej