Det beror på vad man ser .....eller väljer att se...

1kommentarer


 
På hemväg i från centrum en kväll så passerade jag det här........
Man kan se det på olika sätt ...vi ser alla med vårt eget seende...
 
 
Jag har min tolkning av det ...och Du har säkert din....
De stod bara där ...och väntade .....på mej kanske ???
Eller på vem som helst som ville se dem kanske....
ville bli uppmärksammade ...ville visa att de fanns/finns....
 
Jag väljer att se dem ....stannade och tog en bild på dem
De verkade nöjda....jag med..........

Kände mej nöjd när jag promenerade hem den sista biten....
Lite lättare blev stegen .....
Blev glad över att jag så här mitt i stan stöter på en del av helheten....
 
Att allt hör i hop.....att allt finns och existerar mitt framför våra ögon .....
Visst är det fantastiskt????
 
Life is beautiful ....and I live it!!!!!!!!!!!!
 
Catarina
 

1 kommentarer

Tina

27 Dec 2012 22:17

Vilken underbar bild, så kärleksfulla och levande <3




Kommentera

Publiceras ej