gårdagen....

0kommentarer

 
Hur kul får man egentligen ha...kom ut i från jobbet i går och skulle åka hem ...
Gissa vad ???
FICK INTE UPP BILDÖRREN!!!!!!!!!!!!! försökte på allla vis....men den satt som berg. Verkade inte som den frusit fast utan att det var som om allt gått i baklås ...den gick inte att rubba . Varit ute för det förut så jag drog genast paralleller till den händelse . Dåp fick man bryta upp låset med risk för att förstöra eventuell inredning. Det kostade en hel del osv.....Suck tänkte jag ...men så är det bara och tugga i sej.
Men i morse satte jag på kupé värmaren och riktade den mot dörren och när jag två timmar senare så kände jag att dörren släppte lite .... så jag lyckades få upp den och i dag har kupé värmaren stått på under dagen mot dörren så att den ska tina upp.
Tänk ...jag känner mej helt plötsligt så rik...

Visst är det underbart!!!!!!!!!!

Ha en bra dag

Det ska jag

Catarina

Kommentera

Publiceras ej