Ledig.............

0kommentarer

 
Ledig lördag....
Visst är det härligt......att vakna klockan fem och veta att man har hela dagen på sej...
Många timmar att tillbringa i ledighetens tecken...
Tid att tvätta ....pyssla ...diska ...laga mat ....fika
Eller bara vara....
 
En sväng till centrum ska det bli.....ska olja in bilen lite ...inte hela förstås...men lås och dörrar m.m
Sedan ska vi väl kolla på lite telefoner sonen och jag ......
En ny lur på gång tror jag......
 
Och det har varierat.....många märken ska kollas ....vilken är bäst ......fast det har nog blivit ett beslut nu...
 
Har själv inte skaffat mej det behovet ännu...
Och då känner man ju inget behov av det heller ...
 
Kanske lika bra det om  man tänker hur fast alla andra blivit i sina lurar .....
 
vi får se hur det blir med en ny lur för mej ....jag kanske snart behöver en ....den börjar bli lite kaputt nu min gamla mobil.....
 
Men nu ska jag tillverka mej en smoothie...mango ...apelsin ....gurka är planen...
 
Så får det bli ....
 
Ha dä
 
Catarina

Kommentera

Publiceras ej