Stilla promenad....

0kommentarer

 
Efter arbetet i går ställde jag min kära bil i ett parkeringsgarage för att tina upp ....inköpte diverse attiraljer för att förhindra vidare igenfrysning .
Avlade ett lite besök hos Kära Eva- Lena ,.....tittade in till Unnadej på Herrgårdsgatan där hon har sitt tillhåll. Fast jag kom ju lite sent denna gång också ...ca 30 minuter före stängning en fredag ...hur smart är det ....men ett litet snack fick vi ju....
 
Kanske inte världens bästa bilder ...men åtminstone några bilder
 
sedan fortsatte vandringen hemåt mot Herrhagen....förbi Domkyrkan.....en vacker stad som jag bor i. Lagom stor ....allt är överskådligt .....frisk luft i lungorna ...knarr under fötterna .....gnistrande snö...
Fredag.....
Ja ...så var min lilla fina promenad hem......
Köpte min första julklapp till sonen ....men den tänker jag inte skriva om här ....det ska ju vara en överraskning...
Köpte med lite rökelse hem i från Indiska ....Lavendel......skulle haft  Kanel ...för det gillar jag
Men får köpa mej eterisk olja ....lite kaneldoft såhär i december..
 
Salvia är något som jag också alltid har....men den fixar jag oftast själv ...odlar på kollo och fixar den själv genom att linda buntar och torkar ....
 
Snart kommer vi faktiskt på den andra sidan ...det nya året och då går tiden fort fram emot kollovåren...
 
Ja ..slutligen kom jag i alla fall hem efer min promenad .....
 
En lugn och stilla fredag kväll.......lite tvått förstås...
 
Tovade tossor i maskinen ...handledsvärmare....
de
blev riktigt bra..lite mer varma saker att sätta på sej i vinter kylan...
 
Ha dä gôtt
 
Catarina

Kommentera

Publiceras ej