Vad ser Du?????????

2kommentarer

 
Vissa saker ser vi inte på en gång ...men man upptäcker dem efter ett tag
 
Den här bilden tog jag en vinter vid vår kolonistuga en kväll
Ville ha lite vinterbilder däri från
Ögat dras till vissa saker ...har ni märkt det ???
 
Man tar bilder ...sedan upptäcker man saker på bilden i efterhand eller så gör någon annan det .
Det har hänt mej och händer mej fortfarande emellanåt.
 
Jag vet ju vad jag ser på bilden ....undrar vad ni ser
Undrar om n ågon av er kommer att kommentera och berätta vad ni ser
 
En torkad blomma som frusit????
Kan det vara ett litet väsen som sitter på den?????
 
Man kan se så olika ..våra ögon ...de vi är .....
Vi tolkar alla det vi ser utifrån de vi är ...våra liv ...våra upplevelser,
Det sätt vi väljer att se ......det sätt vi kan se ...
Vi har alla vårt sätt
 
Spännande om någon kommer att se något...........
VI får se....
 
Catarina
 
 
 

2 kommentarer

Anja

25 Dec 2012 15:32

Hej Nina! Vilken fin blogg! Du är en överraskningarnas kvinna må jag säga! Så många visdomsord som aldrig hinns med på jobbet!
På bilden ser jag en hund sittandes på en fäll, blickandes ut över nejden. Vad skulle jag annars se? Jag har ju bara hundar och katter på hjärnan! Och lite till...

Anja

25 Dec 2012 15:32

Hej Nina! Vilken fin blogg! Du är en överraskningarnas kvinna må jag säga! Så många visdomsord som aldrig hinns med på jobbet!
På bilden ser jag en hund sittandes på en fäll, blickandes ut över nejden. Vad skulle jag annars se? Jag har ju bara hundar och katter på hjärnan! Och lite till...

Svar: Den här har varit lite hemlig....Här skriver jag om lite annat ...tror jag. Du vet ...under ytan ...där finns det mycket......Och allt ligger i betraktarens ögon. Välkommen hit ♥
Catarina




Kommentera

Publiceras ej