Mycket vatten under bron....

0kommentarer


Jaaaa...så kan man väl tycka eftersom det var mycket länge sedan jag var aktiv på min lilla blogg.
Det är sommarlov =ledighet . Då har jag ingenting annat att skylla på än att jag faktiskt är för lat och orkar inte riktigt ta mej i kragen och skriva någonting.

Men nu är jag här och  det är dags att fatta ett ordentligt tag om tangentbordet/laptopen och knacka på tangenterna.

Söndag i dag - det har verkligen varit den stooooora vilodagen i dag . Inte gjort någonting mer än att ha ätit , vilat , kaffe osv.......

Men det är väl bra ... i morgon måndag - då tar vi nya friska tag.

Den här dagen är tillägnad meditationen , vilan , lugnet .

I mitt eget tempel finner jag ro.....



Som maskrosfrön som blåser i väg i vinden så lätt får man ta livet.....följa flödet som livet erbjuder. Sväva  i väg med vinden som sällskap vidare i livet emot nya äventyr

Kommentera

Publiceras ej