Två dagar in....

0kommentarer



Två dagar in på sommarlovet så blommar min rhododendron för fullt och humlorna bara älskar den.
Den är fylld av surrande små varelser sointe sitter stilla tillräckligt länge så att jag kan få med dem på bild. Men på bilden så skymtar en liten insekt av något slag.

Jaaaaaaaaaa............. i dag var en händelserik dag. Skulle införskaffa lite saker till kollo ....färg, märlor, ståltråd och en del andra grejor.
Så jag sätter fart och beger mej av till en närbelägen byggmarknad......poff säjer det under bilen efter att ha kört ut i från innergården.....jaha ja.....där åkte ljuddämparen loss.
Men som tur satt den kvar  .....men mullrade gjorde det. Det här var inget jag räknat med nu ....inte i dag.....andra dagen på lovet....men men  ...så är det ju ....shit  happens....

Jaaaaa....det är bara och åka i väg och kolla vad Käre Tjomas gör en så här strålande dag....han kanske vill dra åt några skruvar på min lilla bil???????
JAAAAAAAA!!!!!!   det ville han ....fem minuter senare seglade jag åter i väg över stadens gator...

Vilken pärla den mannen är.......




Kommentera

Publiceras ej