Hallelulja....

0kommentarer

 
Efter att i går ha avverkat två dammsugare så tycker jag att jag att jag var förtjänt av ett smarrigt wienerbröd och kaffe i dag när jag kom hem
Hur ofta lyckas man med det ...köra i  sönder två stycken ....lite trött blev jag allt.
Men som tur har jag ytterligare en på kollo ...så den hämtade jag i dag efter jobbet. Mörkt var det där och öde....inte en människa syntes till. Sedan bar det av till tippen ...men den var stängd ...så det får bli i morgon . Så efter allt det och shopping så avnjuter jag nu kaffe och ett wienerbröd. Gôtt!!!!!
 
Ingen dammsugning blir det av i dag ....det blir soffan och stickning ...tror jag ......men man vet aldrig....
 
Hoppas att ni kommit hem ...tar det lite lugnt ......
 
Ha en skön kväll vad ni än gör
 
Catarina
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej