Sömniga moln i min ögonvrå....

3kommentarer

 

Med sömndränkta ögon
Vaknar jag stilla denna söndagmorgon
Regndroppar faller stilla ned på mitt fönsterbleck
Det är skönt att ligga kvar
Känna friden i kroppen i från natten som gått

Stiger sakta upp
Tänder ljus ...allt är stilla ....allt är frid
Den här morgonen så startar jag med meditation
Det är ett bra sätt att starta morgonen på
Även som avslutning på en lång arbetsdag
Stillheten passar bra för det det den här morgonen
 
Känner friden i min kropp .....lugnet ...stillheten blir tydligare och starkare
Man känner sej fridfull ....lämnat stressen bakom sej
Avslappnad kan man träda i i dagen
 
Första koppen kaffe ska nu avnjutas
Tillsammans med lite läsning ...lite stickning
Eller varför inte bara stilla tankar till det som tankarna stilla vandrar i väg till
 
Har inga måsten ...livet är gott denna söndag
 

 


 Jag fortsätter min söndag med min kopp kaffe framför mej i soffan i stearinljusets sken...denna vackra söndagmorgon
 
Önskar även er en underbar dag
 
Catarina

3 kommentarer

Tina

18 Nov 2012 09:54

Tack Catarina.
Har också tänt ljus, sitter i soffan med min Ängel och myser :-) Älskar lediga dagar ingen brådska, man kan bara vara... Många kramar <3

Svar: Underbara DU ♥ Tack Tina för att du läser.......Och krama din Ängel i från mej ♥
Catarina

Pernilla

18 Nov 2012 11:12

Vilken fin sida du har!
Nu har jag något att göra <3
Önskar dig en stilla söndag å låt hoppets ljus brinna i evighet.

<3 <3 <3

Pernilla

18 Nov 2012 11:12

Vilken fin sida du har!
Nu har jag något att göra <3
Önskar dig en stilla söndag å låt hoppets ljus brinna i evighet.

<3 <3 <3

Svar: Tack Pernilla och för att Du tog dej tid att läsa ♥ Välkommen tillbaka/ Catarina
Catarina




Kommentera

Publiceras ej