I väntan på våren...

1kommentarer

 
Visst kan man fundera på när åren kommer ...
men nu tror jag att det är dags 
Sista snön har anlänt och fallit ned
Kanske kommer något mer de närmaste dagarna 
Men sedan kommer solen 
Regnet i går smälte nog bort en hel del
Temperaturen var +1,6 grader i morse 
Fina grejer det 
Så i dag kan man lata sig med gott samvete
Planen var att kanske njuta av solen på kollo
Plocka fram lite utemöbler 
FIka i solen och eventuellt grilla
Men nästa helg 
Då minsann händer det 
Tills dess....
 
Ha dä gôtt 
 
Catarina
 

1 kommentarer

Anja

13 Apr 2013 16:57

Gött att du är positiv! Jag kom på mig själv med att var likasamma! Det smälter ju bort snart, eller hur?
Tänk att vi aldrig har en chans att prata ordentligt på jobbet. Vilken tur att vi har bloggandet som ventil!
Massa kramar Anja

Svar: Du vet Anja ...livet fortsätter utanför mig ...runt omkring mig ...vädret är som det är ...allt annat också...men jag kan själv välja hur jag förhåller mig till allt .....Thats LOVE ♥
Catarina




Kommentera

Publiceras ej