Smoothie träsket.....eller förena nytta med nöje????

0kommentarer

jag gillar Smoothies
som ni kanske har förstått
 
Kan inte så mycket än
men lär mig undan för undan
det finns mycket man kan lära sig
många nyttigheter
 
 
 
Det finns gröna varianter med mycket bladgrönsaker 
Gröna nyttiga saker som man kan mixa med vad man behagar
jag har börjat ha lite honung i mina smoothies eftersom det är så nyttigt
Den ska ju heller inte vara för varm .....helst inte i drycker eller saker över +40
men det är ju ingen risk om man gör smoothies
 
Sedan i fruktiga varianter så har jag haft lite kanel 
eller varför inte vanilj
 
 
Det är så gott så
Ska göra en variant med frusna bananer och hallon senare i dag 
Ska bli som glass ungefär
veganglass kan man säga 
då den inte innehåller mjölkprodukter inget gluten
så den är perfekt om man är känslig emot det 
perfekt
eller bara för att det blir gott
 
den lär bli rosa eller hur
behöver använda mina bär i från kollo 
de ska ju inte ligga i frysen och ha långtråkigt 
 
sedan gillar jag avacado i smoothies ...de blir så fluffiga och goda 
mums
har satt fram mina kokoschip och även kokosoljan nu
ska göra ett försök även med det 
mest för att honungen är slut och jag inte orkar gå till affären 
långt dit vet ni
 
så kan det vara 
 ni får säkert höra mer om min experiment
och kanske bilder 
 
 
ha dä gôtt
Catarina 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej