Behöver inte............

0kommentarer

Behöver inte


Livets lek jag lever 
tycker jag 
ok det är 

so what 

mej själv håller jag kär 
väldigt nära 


jag alltid är 
där jag är 

så varför skulle det ha betydelse 
vad andra vill 
de får vilja någon annanstans 

"görsomvi" orkestern 
får inte spela här 

botaniseringen i mitt liv 
min exkursion 
ingen annans 

så om inte jag sitter 
där jag satt i går 
spelar roll 
sitta still 
i själens boning 

nej 

ingen förskoning 

sätt in dej själv på livets upplevelsekonto 
kanske någon checkar in 
tar ut dej 
njuter av det du har att ge 
upplever dej 

nya insättnigar 
uttag 
äger rum 

livets mirakler hoppar man inte av 
deltar 
självtagnings stationen 
alltid öppen 

självscanning för livet i denna line 

endast 

Catarina©

Kommentera

Publiceras ej