Djävulsklo rot...

2kommentarer

 
 
http://www.tahorseware.se/djavulsklorot-inflammationshammande-p-2223-c-612.aspx
 
Då har jag börjat med Djävulsklorot
Det ska vara bra mot en mängd saker 
Värk i leder 
Inflammationer
Feber 
lugnande
och lite till
Har tagit med några länkar där ni kan läsa mer om den
Jag har inhandlat och började dosera i går.
10 ml /dag
Och ska helst tas på kvällen 
För att det kan visa sig om man blir stoppad och får blåsa för Farbror Polisen
Och det vill man ju inte
Så av den anledningen ska man inte köra bil direkt efter intagandet
 
 
 
http://www.fkog.uu.se/course/essays/harpagophytum_procumbens.pdf
 
så vi får se vad som händer 
Jag har börjat bli lite stelare med åren
Men efter alla år med kockandet så kanske det är rätt så normalt.
Har ingen värk på det sättet 
Men  blir stel i nacke , axlar osv.
Men har man ett arbete där man jobbar som kock så kan det inte bli så mycket annorlunda
Vi får se om jag blir smidig som en katt 
Galopperara som en häst 
Det är ju faktiskt en häst medecin
Men dosen är anpassad för männsikor
Framtida rapporter kommer
 
Gnägg i från soffan 
 
Ha dä gôtt
 
Catarina

2 kommentarer

Katrin

10 Feb 2013 16:55

Det låter intressant, jag kommer att följa utvecklingen ;)
Två vilda mustanger på kullen!
Ett tips är gurkmeja om

Svar: mmmmm....gurkmeja är bra .....jag har ju inte ont ...men är lite stel i och spänd emellanåt och man börjar känna skillnad ...har ju kockat i rätt så många år nu Kram på dig ♥
Catarina

becka

10 Feb 2013 17:51

Du har en sån fin blogg..
Har skummat igenom inlägg och bilder och bara älskar det.. =)
Hoppas du fortsätter och skriva. Gillar dina natur andar. Man kanske skulle kolla själv efter dem lite mer =)
Massa kramar <3

Svar: ja ...du ser bra bara du ger dig tiden att känna. Det vet jag.....och du kan säkert kolla på en del äldre bilder du tagit ......men du har inte sett dem än. Tack för dina fina ord. Kram Catarina Jag läser alltid din ..men jag är dålig på att kommentera...
Catarina




Kommentera

Publiceras ej