Fredag....dä ä hälg nu då......

1kommentarer

 
Jaaaaa...dä ska bli gôtt
Hälg i gen
Visst går det fort -0,4 grader är det här i dag
Det känns också bra
 
Det är ljust när jag åker tll jobbet ...eller rätt så ljust
Det har blivit stor skillnad bara under den här veckan
 
I dag börjar arbetsdagen lite senare 
Börjar med möte här i stan
Lite ovant att inte kasta sig i bilen och ge sig av ut till Skåre
Men ombyte förnöjer
 
Melodifestivaltema råder på jobbet i dag
Glitter och Glamour
God mat 
Musik
Vad mer kan man önska sig som avslutning på en bra arbetsvecka???????????
 
Jag känner mig underbart nöjd med den här vekan
Trött ....men det är väl som det ska vara efter en hård arbetsvecka
 
Ha en bra FREDAG!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Ha dä gôtt
 
Catarina
 
 

1 kommentarer

Anja

15 Feb 2013 19:22

Vet du Nina, jag är så glad att jag har dig och dina tjejer i "maten". Ni hjälper mig då jag kommer springande med panik i blicken och det uppskattar jag såååå mycket! Ha en så härlig helg du bara kan!
Kramisar från Anja

Svar: Du vet i hysteriska klubben ...med fäste i köket är alla välkomna ...speciellt vi som saknar tillhörighet i andra grupper ....vi har en hemlig klubb ....du vet var ...Kram på däj Anja ♥ vi ser fram emot dina besök med information i från omvärlden =)
Catarina




Kommentera

Publiceras ej