Here we go again...............

0kommentarer

 
 
 
I dag var en sådan där rörig dag 
Hur trött som helst i morse 
Men man vaknar till bara man får skaka rätt skelettet
Är det åldern eller är det bara måndag???
Vem vet....
Både ålder och måndag kanske 
En salig röra 
 
men med ett leende på läpparna så går  allt mycket lättare
Så utan några större plågor så har måndagen avlöpt riktigt smärtfritt
Hemkommen så har det varit lugnt och fint
Diskat gjorde jag i morse 06.00!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Så det var bara lite kök till sonen som skulle fixas 
Kaffe har jag sörplat i mig i stora lass
Tänkte att min headace skulle försvinna
Och den har börjat lana av
 
Så nu har jag faktiskt börjat på en liten stickning 
Har inte varit något av det slaget sedan jullovet
Lite inspiration infann sig 
Försöker avverka lite garn som jag har liggande 
Har fyndat så mycket på loppis 
Och nu är det dags att sticka upp lite av det 
Nu är det en sjal på gång ...en pytt
Så kan det vara 
Men det blir nog bra 
Ullgarn som jag gillar mycket 
Svart med lite silverglitter i 
Kan nog bli snyggt 
Så jag stickar vidare i mitt hörn av världen
 
Ha dä gôtt
 
Catarina
 
 

Kommentera

Publiceras ej