Lite kallare....Brrrrrrrrrrrr......

1kommentarer

 
 Fredagkvällen kom och gick
Jag fick inte ens i väg inlägget som jag började på 
Det låg kvar här i utkast 
Lite inaktuellt så här på lördagmorgonen
Sovit gott
Sovit länge 
I alla fall enligt mig
Men det blir aldrig så väldigt många timmar
Har aldrig behövt en massa sömn
Känner mig lätt bombad om jag gör det
 Inte alls så skönt 
Man vaknar inte upp på hela dagen
 
Men i dag är jag lite dimmig ändå
kan bli så efter en fartfylld arbetsvecka
När man slappnar av så blir det alldeles stilla
All kreativitet går ned på lågvarv ett tag
Man kan bara vara kvar i sig själv
 
Efter ett tag så vakna r man stilla till 
Tar tag i dagen efter ett tag
Så mycket man nu vill 
Så mycket man behöver
Jag ser till att ha det lugnt och skönt 
Jag gillar det 
Vill inte rusa omkring och ha en massa saker att göra
 
Vill kunna vara i stillheten 
I tankarna 
Det gör en bra dag för mig
 
Ha en god dag ni också 
 
Ha dä gôtt 
Catarina

1 kommentarer

Tina

09 Feb 2013 11:16

<3




Kommentera

Publiceras ej