Min vän .......Tina

1kommentarer

 
I bland händer märkliga saker 
Man tar bilder som man tycker ska bli fina 
Men man kanske inte alltid att den bilden är den bästa 
 
Jag tog i alla fall en bild och så la jag upp den i min väns logg
Tänkte att jag kanske skulle byta för hon fick kanske inte rätt bild 
Men så blev det inte 
Fick nästan genast gensvar
Hon tyckte att det var häftigt att det stod Tina ...hennes namn i bilden
Som om jag trixat dit det 
Men det hade jag inte 
Tänk ...bilden kom dit den skulle
Till Tina 
Ett litet meddelande till oss båda 
En förtröstan om att allt blir som det ska 
Som det är ämnat att vara
 
Vi får se om ni hittar var det står 
Jag hade svårt att hitta det 
Men Tina...... hon såg det på en gång
Visst är livet härligt ???
 
Jag älskert ....
sôm vi säjer i Värmland
 
Ha  dä gôtt
 
Catarina

1 kommentarer

Tina

16 Feb 2013 07:04

<3 ja livet är märkligt, men det är som det ska. Jag får rysningar när jag tänker på upptäckten av att det stod Tina i isen, jag blev eld och lågor, hur kunde detta vara möjligt. Men nu så känns det som att det är som det ska, ett meddelande av nåt slag, har inte fått klarhet vad för meddelande men det spelar inte så stor roll.. Det är fantastiskt. Du Catarina är fantastisk, magisk och naturlig. Är så glad att jag har funnit dig. <3 God morgon förresten, önskar dig en underbar Lördag... <3 :-)




Kommentera

Publiceras ej