Snart är den här dagen slut.......................

0kommentarer

 
Nu är det inte många minuter kvar tills den här dagen vandrar in i den nästa
Då är det söndag 
Sista dagen på helgen
En dag att njuta 
En dag för vila 
Att ta det lugnt
 
Härliga söndagar med inga måsten planerade
Det gillas av mig
Då kanske jag ska börja läsa de där böckerna som jag ska läsa 
Högen som ligger på sekretären
Så kanske den minskar
 
I bland vet jag inte riktigt vad jag håller på med 
Dagarna går 
Jag sitter och funderar
Filisoferar
Timmarna går
Jag återvänder i från dagdrömmarna 
Förhoppningsvis lite visare
Lite klokare
 
Men det återstår att se 
Man vet aldrig vad som sker 
Speciellt om man inte har några planer 
Och det är bra 
För då har man plats för ideér som dyker upp 
Härligt ovetande sitter jag nu här i natten och avslutar snart detta inlägg och drar emot sängen
 
På våg emot drömmarnas horisont så önskar jag er alla 
Sköna drömmar med ljuva äventyr
 
Ha dä gôtt 
 
Catarina

Kommentera

Publiceras ej