3:e Januari....

2kommentarer


Ett hjärta i sanden
så startar jag den 3:e januari
Förhoppningsvis även denna dag kommer att bjuda på solens värmande strålar
Men det återstår att se
För nu är det natt
Jag ska drömma mina drömmar först
Sedan får vi se när jag slår upp mina ögon lite senare i dag
vad dagen har att erbjuda
 
Vad som helst kan inträffa
Om inte annat så får jag bjuda mej själv på något oväntat
äventyr någonstans
 
Kanske tar med mej kameran ...kaffe .....lite fika
åker någonstans och njuter av ledigheten ...solen???....
Får inspiration så här mitt i ledigheten
Till att bara vara
Vad vet jag nu.....det är flera timmars skön sömn kvar innan dess
 
Så jag börjar denna dag med att önska er en skön sömn när ni än sluter era ögon
 
Eller till er som nyss vaknat
 
Go môra
 
Ha dä gôtt
 
Catarina

2 kommentarer

Tina

03 Jan 2013 09:01

God morgon min sköna :-) <3 Det låter underbart att bjuda sig själv på något oväntat...

Svar: Tack Tina ...planerna var stora med en utflykt någonstans...när regnet strilar får man skapa nya planer och nya mål Kram Catarina
Catarina

Tina

03 Jan 2013 11:23

Ja så är det :-) <3




Kommentera

Publiceras ej