5:e....6:e januari......

0kommentarer

 

Nu har det blivit lite brist på inlägg i gen
Så skulle det ju inte bli.....men men ...livet ....
 
I vilket fall ....som ni kan se ...
Så har jag tillbringat flera dagar ute vid Skutberget
Vackra dagar ..
Jag passade på de dagar som lyste sken på oss
Underbara dagar hade jag där
Fast det är lätt när all vackerhet breder ut sig framför oss

Det kommer att dyka upp mer bilder däri från undan för undan
 
 
Ja ...i går så hände det som inte skulle få hända
Jag tog bort alla julsakerna
Skulle bara ta bort en del
Skulle spara granen ett par veckor till
Men sä blev det inte
Allt gick bara i en rasande fart
Nedplockat och nedpackat
Ordning och reda
Allt står färdigt i lådorna för att bäras upp på vinden
En del skänks bort direkt
En sorts julgransskakning där man skänker bort överflödet av julsaker
i stället för att spara på dem ett år till
Fina saker som jag köpt ...men man kan undra varför
Det blev inte ens framställt
Då är det dags att skicka vidare
 
Och med de orden så var julen avslutad i vårt hem för denna gån
 
 
Ha dä gôtt
 
Catarina
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej