6:e januari............a walk at the ..........

0kommentarer

 
Här kommer en bild i från en av mina dagar ute vid Skutberget
Tänkte inte så mycket på det här kortet förrän en vän till mej och kommenterade vad hon såg i kortet
Och där ser man ...
Att i bland så gör man saker som man inte vet innan man gör dem
vilket resultat som ska bli utav det
 
Som i det här fallet
Jag såg inte när jag tog bilden vad det var som skulle visa sig
Men jag visste att jag ville ta kortet på det här viset
Och så är det väl ofta ...
Man känner på sig att man vill göra en sak på ett visst sätt
Eller att man vill göra någonting
Och vad händer ...
Någonting gott kommer ut ur det
För att man följer sitt flöde
För att man gör det man känner att man ska göra
Att man inte går emot sitt inre
 
Det är viktigt att lyssna
Det gjorde jag de här dagarna i skogen
Och det gjorde mig gott
Det gav mig flera spännande dagar...
Jag fick se mycket
Upplevde mycket
Och ändå så kan man tänka ...
Jaaaahaaa....det händer ingenting...
 

Men jag lovar det händer
när man minst anar det
det är då det händer
 
Ni vet ....
 
Då när man inte tror att ingenting händer
Det är då det händer
För då har det redan hänt
 
Så ta en promenad
Se vad som händer
Men jag lovar
Att någonting händer
Frågan är om ni är uppmärksamma
Närvarande i era liv
Så att ni ser
Att ni är vakna i er dagsdröm
Jag hoppas
Vi får se ...
Kanske ni berättar....
Men tills dess...
 
Ha dä gôtt
 
Catarina
 

Kommentera

Publiceras ej