Att hålla någons hand

1kommentarer

 

Ta min hand


tar du min hand 
går jag med dej 

vandrar en bit av din väg med dej 
vill du dela några steg med mej?? 

vandringen i sej 
kan bli en stilla meditation 
pratar gör vi bara om vi behöver 

vi kan vandra i tystnaden 
mötas där 

orden spelar ingen roll 
mötet i vandringen 
står över alla ord 

Vi kan gå delar av vägen tillsammans 
den del som är sann för oss 

steg för steg 
närmare framtiden 

dåtiden bakom oss 
nytt 
steg för steg 
oändligheternas möjligheter 
vilar i våra händer 

i vår stund tillsammmans 
är det just där 

i våra händer 
allt vi behöver 

för att 
vandra en bit av vägen tillsammans 

om du vill 

fatta min hand 

går vi 
en bit 

tillsammans

Catarina©

 

 

1 kommentarer

Tina

22 Jan 2013 17:12

Jag tar din hand och går med dig <3

Svar:
Catarina




Kommentera

Publiceras ej