Healing för mig.............

0kommentarer

 
Jag har ju lagt till en kategori med "Mitt Andliga liv och Jag" i min blogg
Nu tänkte jag att det kanske var dags att även göra ett inlägg som kan arkiveras där 
Inte bara en tom kategori 
Det kan ju kännas lite märkligt 
 
Healing har alltid varit en del av mitt liv 
T om innan jag visste vad det egentligen var och vad det innebar
Och på något sätt så förs vi alltid in på vägar som leder oss framåt emot den väg vi ska gå.
Det kommer avgörande ögonblick i livet där saker händer som gör att vi kanske möter någon
Något inträffar som får oss att inse olika saker.
 
Det andliga har nog för mig alltid funnits med .
Saker som att livet inte tar slut ...det övergår endast i en annan fas...ett annat tillstånd
Att jag vetat saker i förväg ...vet hur saker ska bli .
Som om jag skulle göra ...men som jag egentligen inte ville .
Det var ju för att jag redan visste hur det skulle bli.. 
Det tog lång tid innan jag förstod det.
Tyckte nog själv mest att jag var lite osocial.
Men numer vet jag vad jag ser och känner och försöker lita på det mer och mer.
Och nu kan jag faktiskt göra saker som känns "sisådär" ...
med ett överseende att det är ok att jag vet hur det ska bli.
För man vet ju aldrig egentligen vad som kan hända.
Något överraskande kanske träder fram  trots allt. 
 
Healingen kom jag i kontakt med för en massa år sedan . 
Jag började med att få healing eftersom jag aldrig varit med om det .
Och jag tyckte att det var härligt ...skönt och mycket mycket mer.
 
Sedan hamnade jag på en kurs strax efteråt . 
En sommarkurs med meditation ...healing och mycket mer .
Det var en kurs med många som varit med längre än jag i det här.
Det som var häftigt var ju att jag kände olika saker med människor jag aldrig mött .
Visste inget om dem och under den här veckan hände många saker som gjorde att jag fortsatte på den vägen.
Sedan dess har mycket handlat om att förstå vad jag redan vet och hur jag ska handskas med det .
 
Det  här var mitt första inlägg om healing och den delen av mitt liv  och det kommer att komma många fler . 
Men det är ju alltid en början
 
Tills dess
 
Ha dä gôtt 
 
Catarina

Kommentera

Publiceras ej