Livet här och nu......mitt i

1kommentarer

Den här dagen den kom och den gick 
Och tidigare i dag när jag skrev här ..tidigt i morse 
Då skrev jag om mirakler som sker i våd vardag...alla små under mitt under våra näsor
Och i dag har de duggat tätt
Upplevelser som heter duga
En fantastisk dag
Sådana dagar som man önskar sig fler av
Det kanske berodde på den totala närvaron
När man är närvarande i sitt liv 
Precis här och nu
Och då händer  det 
Plötsligt så händer det
 
 
Så jag hyser stor tacksamhet för den här dagen 
Den har varit så underbar
Jag har lärt mig många saker
Jag har fått många insikter
Det har varit en STOR dag för mig
Och jag är tacksam för allt  som passerade genom mitt liv i dag 
Alla som passerade genom min dag 
 
Jag är tacksam över mitt liv som jag lever nu
Jag vet att det är precis som det ska vara just nu
Jag har allt jag behöver....
Antagligen för mycket av en hel del också
 
Men jag lever här och nu...
Det är viktigt 
Det är stort
För här just nu 
så pågår livet 
och det är där man ska vara 
 
Ha dä gôtt
 
Catarina

1 kommentarer

Tina

10 Jan 2013 05:02

<3

Svar:
Catarina




Kommentera

Publiceras ej