Någon fick sin present .....

1kommentarer

Nu har i alla fall Kära Pernilla fått ett brev på posten 
Det kom fram dagen efter jag skickat det 
Tack Posten för bra samarbete!!!!!
 
Hon blev glas om jag har förstått allt rätt 
En tår i ögat har det pratats om också 
Visst  är det härligt att dela med sig och sedan att de kommer när de behövs som bäst
 
Det var en symbolik i presenten som var ämnad för min vän
Det är något som hon tycker mycket om ....en färg som hon älskar 
Det värmer mitt hjärta 
 
Så gissa vad det var ???
 
Här kommer bilden i alla fall
 
 
Kanske inte världens bästa...hmmmmmmm 
Men ni förstår 
Den är grön och så är den silverfärgad ...inte silver dock ....men i alla fall
 
Så i dag kan Pernilla bära sitt smycke i bland Trollsländor och andra väsen och djur som omger henne där hon går 
Önskar henne en fin dag där hon trampar onkring på livets stig i dag 
 
Kram till dig Pernilla 
 
Ha dä gôtt 
 
Catarina
 
 
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Pernilla

31 Jul 2013 12:25

Älskar det, och en tår av lycka har även kommit idag!
Jag blir rörd av att jag själv får ta emot och att jag lärt mig ta emot, å jag känner att gåvan, just denna speciella var av kärlek, vänskap <3
Återigen tack <3

Svar: Det stämmer så bra ...saker kommer när vi behöver dem . Kram på dig Vännen // Catarina
Catarina




Kommentera

Publiceras ej