Ser ni ???? ........Eller inte.....

4kommentarer

 
 
Nu har jag två likadana bilder ...tagna på samma ställe 
Exakt efter varandra 
Undrar om ni lägger märke till något eller inte ????
Vi får se 
Jag vet ....
 
 
 
 
 
 
Och det är bara som det är ...det är skönt att ha sällskap i trädgården i alla fall
I bland är det ju inte meningen att de ska vara med på bild ...den här valde det ....eller hann inte undan 
De håller på och rumsterar under den stora granen 
Där har jag nu hängt upp min hängmatta 
Så kanske det blir lite samtal under sommaren
 
 
 
 
 
Det är kanske där jag ska ligga och vänta in själen 
Så den hinner med 
Det är ju bra när vi är på samma ställe
Känns mer harmoniskt då
Blev påmind om det i dg genom en väns blogg
Det är så lätt man glömmer 
Tack Carina för det 
 
Ha  dä Gôtt
 
Catarina

4 kommentarer

Pernilla

03 Jul 2013 13:28

En Pippi <3

Svar: det är ingen pippi...............
Catarina

Anja

03 Jul 2013 13:57

Määäh, jag trodde också att det var en pippi! Är det en svart och vit kisse, då?
Anja

Anja

03 Jul 2013 14:57

...eller en hare? Kan det månne vara en grävlingsfamilj, eller möjligen en vittaggad igelkott?

Kramis
Anja

Katrin

03 Jul 2013 21:19

Det var coolt ;)




Kommentera

Publiceras ej