Baciller ...baciller....soffläge med stickning å film.......

0kommentarer

 
'
 
Jaaa...så mycket annat blev inte gjort i dag 
Försöker vila bort veckans slit 
Veckans baciller m.m
Lite slut i rutan 
Eller så är det bara för att jag kan i dag
 
Jag har stickat och sett på film 
Mer film 
Och åter film
Stickat på en sjal
och legat raklång mellan varven '
 
Lite fyndigt....mellan varven .....!!!!!!!!!
HIHIHIHI!!!!!!!!!!!!!!!
Och det har faktiskt blivit några varv..
försöker fortfarande sticka upp min stash av garn 
Mycket fina garner har jag fyndat på loppisar föregående år
Och det som jag har sagt är och det gäller fortfarande 
Inga mer inköp av GARN!!!!!!!!!!!!
 
Så det blir en hel del sjalar 
Så nu väntar jag på inspirationen att använda dem också....
 
Men får ta ett djupdyk in i garderoben endera dagen....
 
Bilen är fortfarande på verkstaden
Men den är säkert i hoplappad till veckan
En del dyra saker som inte behövde bytas 
Men som tur var så tillkom det andra dyra saker 
Det är bra när balansen hålls som den ska
Det får inte bli för stora överskott 
Det är inte bra 
För vad ska man då göra med pengarna om datumet går ut på dem ???
 
 
 
Det blir inte så lätt att lösa ...
Så där hade jag tur 
 
Det är skönt när allt blir som det ska 
Inget överflöd ....
Utan alldeles lagom 
Precis som det ska vara 
 
Det lutar åt en triss lott ....
Eller hur???
 
Ha dä gôtt
 
Catarina 

Kommentera

Publiceras ej