En spännande onsdag.....

0kommentarer

 
I onsdags när jag kom med bussen till Staden 
Så fick jag en liten ingivelse att jag skulle avlägga ett besök hos  Eva-Lena på Unnadej 
Pauline Turner skulle vara där under dagen och hålla konsultationer 
Det var Drop in 
 
Bild: Pauline!
 
 
Så jag tänkte att det blir som det blir...
Det var tomt när jag kom 
 
Förutom Pauline och Ann som jobbade där
 
Så det var liksom inga problem att få Paulines uppmärksamhet
Så jag fick en mycket spännande konsultation av henna
Tänker inte berätta om vad den innebar eller handlade om för mig
Mer än att den var mycket bra och givande 
 
Lite märkligt hur det kan bli i bland eller hur???
Det var inget jag räknade med när jag klev av bussen på torget
Men jag är glad att jag klev av bussen där och fick träffa Pauline ännu en gång
 
Det var ett tag sedan jag träffade henne sist 
Det var när Eva-Lena hade Eldopalen
Så det var några år sedan
 
Jag traskade nöjd hem med ett leende på läpparna 
 
Ha dä gôtt 
 
Catarina
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej