Fredagen gick i köldens tecken ......-20

0kommentarer

I går ....Fredag så var det -20 grader
Hörde på tv:n i förr går att det var +20 grader för ett exakt ett år sedan
 
 
 
Det innebär endast en skillnad på 40 grader
Hoppsan ....
 
Men som jag skrivit tidigare ....
man får använda allt varmt man stickat ......tovat ....och köpt
Härligt påpälsad har man traskat till bussen
Friskt och skönt har det varit
 
Är nog helt återställd i från min bacill ...Äntligen =) 
Lite hostigt i bland bara..
 
 
Har fått tillbaka bilen
Äntligen ....fast det har gått bra i alla fall.... 
 
Så nu kan jag återigen vara lat
Men man får ju lov att erkänna att man spar tid genom att åka bussen
En timmer per dag minst 
Det är ju en del tid beroende hur man använder den 
För det är klart ...en liten promenad blir det ju
Och tar jag den annars ......hmmmm
Lite dålig på det måste jag säga 
 
Jaja..............
 
Men nu går bilen tyst och fint 
Den går himla bra sedan den fått en kärleksbehandling av min käre bildoktor
Lite fattigare  blev jag 
Men det betalade jag med ett leende
Har inga som helst problem med att betala för det 
Kan inte själv ...så man får gilla läget ...eller hur
Vara tacksam för att man har stålarna 
Och att pengarna cirkulerar 
Men egentligen ???
Jag har ju inte ens sett dem ....
Existerar de egentligen eller??
De är ju bara siffror på ett papper ...
Så varför oroa sig egentligen ....
 
Life is beautiful.....
 
Ha dä gött 
 
Catarina
 

Kommentera

Publiceras ej